نصب و سرویس آسانسور

نصب و سرویس آسانسور

نصب و سرویس آسانسور

نصب و سرویس آسانسور

یک راهنمای تخصصی برای انتخاب داخل کابین آسانسور

آسانسور

شما همواره در طول زندگی خود با دیدن مناظر و چشم اندازها، نیاز به زندگی در نقاشی‌ها، تفسیرها و مدل‌ها دارای انگیزه می‌شوید، و آنها را به عوامل کاملاً کاربردی به فضاهای دلپذیر زیبایی شناختی تبدیل می‌کنید. در این راستا، مصالح و تجهیزات مورد استفاده در ساختمان باعث می‌شوند که اتفاق مورد نظر شما رخ دهد. به همین ترتیب، انتخاب بهترین مصالح برای فضای داخلی آسانسورها به شما کمک می‌کند که چشم اندازی که می‌خواهید را بدست بیاورید و به شما قابلیت استفاده از موادی را که نیاز دارید، می‌دهد.

آمادگی برای طراحی فضای داخلی آسانسورها، یک کار نفس گیر و پر زحمت است که مطمئناً کاربران بسیار زیادی که از آسانسور استفاده می‌کنند را تحت تأثیر قرار خواهد داد تا بر روی طراحی مناسب این فضا تمرکز کنند. به منظور دستیابی به این هدف، از این راهنمای سریع استفاده کنید تا با مواردی آشنا شوید که بهترین گزینه‌ها برای هدایت چشم انداز شما به فضای زندگی مدرن هستند. با انتخاب مصالح مناسب  تعمیر و نگهداری آسانسور  به راحتی انجام خواهد شد.

یک راهنمای سریع برای استفاده از وسایل مورد نیاز برای فضای داخلی آسانسور

به جای استفاده از آینه بر روی همه دیوارها، تنها یک آینه را بر روی یک دیوار نصب نمایید. باید توجه داشت که یک ارتباط مستقیم بین احساس آرامش و لباس پوشیدن به طور مناسب و شیک قبل از حضور در برنامه‌هایی مانند ارائه یک سخنرانی، شرکت در یک مصاحبه، شرکت در یک جلسه و موارد دیگری مانند آن وجود دارد.

بسیاری از طراحان تصمیم می‌گیرند که آینه‌ها را در فضای داخلی آسانسور ها نصب نمایند تا به استفاده کنندگان از آسانسور کمک کنند که وضع ظاهری خود را در درون آسانسور ببینند، و همچنین نصب  آینه درون آسانسورها باعث می‌شود که فضای داخلی آسانسور بزرگتر و روشن‌تر به نظر برسد، اما نصب بیش از یک آینه در فضای داخلی آسانسور این قاعده را نقض می‌کند.

استفاده کنندگان از آسانسور تنها به یک عدد آینه نیاز دارند که وضعیت ظاهری خود را در آن مشاهده نمایند. همچنین، شما می‌توانید همه آینه‌ها را حذف کنید و تنها از یک تصویر و یا طراحی مورد نظر خود در فضای داخلی آسانسور استفاده کنید تا چشم انداز دلخواه خود را در فضای داخلی آسانسور ایجاد کنید.

استفاده از مواد سبک و مقاوم

به جای استفاده از چوب و سنگ سنگین وزن و گرانبها، از آینه‌های نازک، سبک و مقاوم در برابر آسیب استفاده کنید. طراحان تمایل به حفظ اصالت و هویت اشیاء را دارند. آیا از نظر شما این دیدگاه درست است که اشیاء واقعی همواره تأثیر شگفت انگیزی بر روی افراد می‌گذارند؟ باید گفت که ضرورتاً همیشه این طور نیست. موضوع مهمی که در اینجا وجود دارد ایجاد انطباق با محیط اطراف، و در نظر گرفتن محدودیت‌های وزن و هزینه مورد نظر در هنگام تهیه مصالح برای نصب در درون فضای داخلی آسانسورها است.

باید به این نکته نیز توجه داشت که چگونه می‌توان به یک دیدگاه و احساس درست، و بدون توجه به واقعیت اشیاء در هنگام تهیه آنها با توجه به هدف مورد نظر دست پیدا کرد. بوسیله چاپ یک الگوی دقیق که متناسب با دیدگاه شما باشد و نصب آن به صورت زیبا در زیر یک شیشه فوق العاده با دوام و کاملاً شفاف، می‌توانید این کار را انجام دهید.

هنگامی که در حال پیش بینی تهیه مصالح ساختمانی مانند سنگ مرمر، سنگ گرانیت، چوب درخت بلوط، و یا چوب درخت گیلاس هستید، این موضوع را در نظر داشته باشید که هزینه‌ها را کاهش دهید، و مقررات مربوط به هر یک از مصالح مورد استفاده را رعایت کنید، تا به اهداف خود در مورد تأمین زیبایی کامل محیط داخلی آسانسور دست پیدا کنید.

strong یک نکته مهم: طول عمر قابل توجه، شیشه نشکن را یک ماده عالی برای استفاده در قسمت پایین فضای داخلی آسانسور، که احتمال خراب شدن آن بیشتر است، تبدیل می‌کند. مسلماً، در این صورت، استفاده کنندگان از آسانسورها از این پیش بینی شما در مورد تزئین فضای داخلی آسانسور راضی خواهند بود.

آخرین تکنولوژی مورد استفاده در آسانسورها چیست؟

آسانسورها

در این مقاله، شما با آخرین تکنولوژی مورد استفاده در آسانسورها آشنا خواهید شد. صنعت آسانسور یک جایگاه قوی در زمینه کاربری مشتریان و پیشرفت‌های تکنولوژیکی کسب کرده است. ساختمان‌های بلند و آسمان خراش‌ها بدون آسانسور بی استفاده‌اند اما امروزه ارتفاع یک معنای جدید پیدا کرده است. با استفاده از آسانسورهای جدید می‌توان با سرعتی بالاتر، مسافت بیشتری را طی کرد.

آنها معیارهای نوآوری جدیدی را برای جابجایی افراد به مقصدهای خود با روش بسیار سازمان یافته به ارمغان آورده‌اند. در فناوری قدیمی منبع قدرت دهی یک موتور الکتریکی بود که از سیستم‌های قرقره و کابل‌های کششی یا یک مایع هیدرولیکی استفاده می‌کرد که کابین و وزنه تعادل به طور متقارن جابجا شوند. اما در بعضی از انواع جدید، حتی موتور هم وجود ندارد و کابین به وسیله مغناطیس جابجا می‌شود. البته  قیمت آسانسور  با مواد بکار رفته در آن و تکنولوژی مورد استفاده تغییر خواهد کرد.

آسانسورها به تدریج با کابل‌های فولادی جایگزین شدند

در حال حاضر با توجه به افزایش فزاینده استفاده از آسانسورها به بیش از 2 یا 3 میلیارد در سراسر جهان، آسانسورهای سریع‌تر به بازار عرضه شدند. تکنولوژی مورد استفاده در آسانسورها در حال حاضر به تدریج به دنبال جایگزین کردن کابل‌های فولادی با انواع فیبر کربن است که با دوام‌تر، انعطاف پذیرتر بوده و نیمه عمر طولانی‌تری نسبت به کابل‌های فلزی دارند. به خاطر وزن سبک کابل‌های فیبر کربنی، می‌توان از مقدار بیشتری کابل در آسانسور استفاده کرد و طبقات بیشتری را می‌توان با آن طی کرد.

این تکنولوژی باعث می‌شود که آسانسورها قادر باشند ارتفاع‌های بیشتری را پوشش دهند. این اجازه می‌دهد تا آسانسورها بتوانند با یک یا دو توقف تا ارتفاع یک کیلومتر بالا بروند. با توجه به وزن سنگین کابل‌های فلزی، استفاده از فیبر کربن وزن آسانسورها را تا 80٪ کاهش داده است، بنابراین استفاده از آنها بر روی دستگاه‌های سبک بسیار ساده‌تر شده است.

نوآوری‌های زیادی در زمینه حمل و نقل افراد در ساختمان‌ها صورت گرفته و آسانسورها هم تغییرات زیادی کرده‌اند. این تغییرات در نحوه کنترل و حرکت این وسایل بسیار چشمگیر بوده است. برخی از شرکت‌ها دستگاه‌های بدون کابل را معرفی کرده‌اند که عمدتا با موتورهای مغناطیسی کار می‌کنند و باعث کاهش زمان سفر می‌شوند.

ما همچنین امروزه شاهد استفاده از انرژی‌های خورشیدی هستیم، این آسانسورها عمدتا مبتنی بر انرژی خورشیدی هستند و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی در سیستم‌های آسانسور شده است. انرژی خورشید به وسیله صفحات خورشیدی تبدیل به انرژی الکتریکی می‌شود و برای حرکت آسانسور مورد استفاده قرار می‌گیرد و در زمان‌هایی که آسانسور به نیروی برق احتیاج ندارد و حرکت نمی‌کند، انرژی تولید شده توسط صفحات خورشیدی به باطری‌هایی منتقل می‌شود و آنها را برای استفاده در شب شارژ می‌کنند.   

حمل و نقل عمودی مدرن شده

فرآیند مدرنیزه کردن به یک فرصت برای رشد یک شرکت و پایداری در آینده تبدیل شده است. نوآوری‌های دائمی در صنعت آسانسور به مدرنیزه کردن فرآیند طراحی معماری در سیستم‌های حمل و نقل عمودی منجر شده است.

امروز ما شاهد یک تغییر سریع در تکنولوژی مورد استفاده در آسانسورها هستیم. آسانسورها امروزه تا حدود زیادی پیشرفته شده‌اند به این معنی که عملیات آنها بسیار ملایم و بی‌صدا شده و زمان سفر با آنها نیز تا بیش از نصف کوتاه شده است. با معرفی کابل‌های کربنی، وزن کابل‌های کششی سنگین نیز تا بیش از 50 درصد کاهش یافته است.

اتوماسیون آسانسورها نیز در حال حاضر با استفاده از مدار یکپارچه در صفحه کنترل اصلی به جای عملیات دستی انجام می‌شود. به این منظور، تعویض قطعات، جایگزینی تجهیزات و نصب نرم افزارهای جدید و استفاده از ماشین آلات ارتقاء یافته به راحتی امکان پذیر خواهد بود. بنابراین جدیدترین نسخه آسانسورها در حال حاضر آماده استفاده برای حمل و نقل عمودی هستند.

شرکت آسانسور پادرا با کادری متخصص و باتجربه تمامی مراحل نصب را به بهترین نحو برای شما انجام خواهد داد.

4 دلیل برای توجه به فضای داخلی آسانسور

آسانسور

ما همه آن را تجربه کرده‌ایم: خیره شدن به دیوارهای یک آسانسور و تغییر اعداد طبقات تا زمانی که به طبقه مورد نظر برسیم. شاید فکر کنید فضای آسانسور، فضای ثانویه‌ای است که باید بعد از تکمیل سایر بخش‌های پروژه به آن پرداخته شود اما باید گفت که اولین فضایی است که یک نفر به محض ورود به یک ساختمان در آن دقایقی محبوس می‌شود و به آن توجه می‌کند.

دلایل زیادی برای مهم بودن طراحی آسانسور وجود دارد، اما در اینجا چهار دلیل عمده را خواهیم گفت، اگر تا به حال به طراحی داخل آسانسور دقت نکرده‌اید الان زمان آن رسیده که نظرتان را عوض کنید و کمی به آن فکر کنید. البته طراحی کابین در زمان  تعمیر آسانسور  هم مهم بوده و باید به آن توجه کرد.

 1. بسیاری از افراد فضای داخل آن را می‌بینند

در حالی که طراحی پنت هاوس یا واحد‌های لوکس همیشه چالش جالبی بوده اما واقعیت این است که مردم بیشتر از این فضاهای منحصر به فرد، شاهد فضای داخلی آسانسورها هستند. آسانسورها در هر سال حدود 18 میلیارد نفر را جابجا می‌کنند. مردم حدود 1.36 میلیارد مایل را با آسانسور طی می‌کنند.

ساکنان ساختمان، بازرگانان، افراد تحویل خدمات و مهمانان هر روز از آسانسور استفاده می‌کنند. هنگامی که فضای آسانسور به خوبی طراحی شده باشد به تعریف هر چه بهتر شرایط ساختمان کمک می‌کند. این بخش جدایی ناپذیر از طراحی ساختمان است. اگر آسانسور مطابقتی با ساختمان نداشته باشد مطمئنا تاثیر بدی روی اجزای هر چند شیک دیگر ساختمان خواهد گذاشت. از سوی دیگر، زیبایی آن می‌تواند زیبایی شناسی بقیه اجزای ساختمان را ترمیم و تقویت کند و پیامی روشن از کیفیت و صداقت صاحبان ساختمان به هر کسی که از آسانسور استفاده می‌کند، منتقل سازد.

 2. عدم تفکر در مورد طراحی می‌تواند منجر به ناسازگاری طراحی با اصول راه اندازی شود

معمولا طراحی داخلی آسانسور در اولویت نبوده، بنابراین طراحان به خوبی با مشخصه‌های پیچیده داخل و خارج آسانسورها آشنا نیستند. اگر از سرمایه گذاری روی فضای داخلی آسانسورها بیمی ندارید، پیشنهاد طراحی‌های بسیار گران، سنگین و سازگار یا ناسازگار با استاندارد آسانسورها آسان خواهد بود. اما باید توجه داشت که برای طراحی فضای آسانسورها علاوه بر جنبه زیبایی باید به قواعد راه‌اندازی نیز توجه کرد. موضوع بسیار مهم، هماهنگی وزن آسانسور با قوانین راه اندازی ایمن آن است. بی توجهی به این موضوع می‌تواند پروژه شما را مختل کند. بدتر از آن این است که اگر حادثه جبران ناپذیری به خاطر طراحی شما اتفاق بیفتد شهرت حرفه‌ای شما نیز به خطر خواهد افتاد.

رعایت مکانیسم‌های تامین کننده ایمنی آسانسور در طراحی علاوه بر جلوگیری از بروز حوادث می‌تواند به حفاظت از نام حرفه‌ای شما کمک کند.

3. فضای داخل آسانسور به شما فرصتی برای اجرای طراحی‌های جدید و نوآورانه می‌دهد

اگرچه هنوز چیز زیادی در این باره نمی‌دانید، اما نوآوری‌های جدید و هیجان انگیزی در جهان طراحی داخلی آسانسورها اتفاق افتاده است. بازار برای کار طراحان باهوش کاملا هموار شده است. از طراحی‌های ظریف، بادوام، سبک وزن شیشه‌ای گرفته تا طراحی‌های ضدآب و ضد میکروب.

این مواد، زندگی جدیدی را در فضای طراحی داخلی آسانسورها تجربه می‌کنند و دیگر خبری از موسیقی‌های خواب آور و طراحی‌های کسل کننده نخواهد بود و شاهد طراحی‌های براق، پیچیده، ظریفی خواهیم بود.

نوآوری، فرصت اجرای آسان تصاویر گرافیکی و لوگو‌های سفارشی را با ظاهری منعطف و حرفه‌ای برای شما فراهم می‌کند.

 4. اگر طراحی خوبی می‌خواهید و نیاز به کمک دارید آن را به کس دیگری بسپارید

اگر هنوز علاقه‌ای به طراحی داخلی آسانسور ندارید؟ و نگران هستید که به خاطر بی توجهی به قاعده خاصی طراحی شما عملی نشود یا اگر در این مسیر گیر افتاده‌اید؛ شرکت‌های طراحی داخلی آسانسور می‌توانند راه حل‌هایی به شما ارائه دهند  و به آسانی محیط داخلی آسانسورهای شما را مطابق قواعد آن به زیبایی هر چه تمام‌تر طراحی کنند.

این خدمات باید شامل تابلوهای ارائه، نقشه CAD، مشخصات پیش نوشته شده و جلسات طراحی برای تسهیل روند و اطمینان از مطابقت جزئیات با استانداردهای آسانسوری ایمن باشد.

برای برخی از طراحان، طراحی فضای داخل آسانسورها اهمیت چندانی ندارد که همین نقطه ضعف کار آن‌هاست زیرا آسانسورها سالانه میلیاردها جابجایی را برای میلیون‌ها نفر انجام می‌دهند و هیچ یک از این افراد در چنین فضایی هیچ کاری برای انجام ندارند جز این که به قضاوت ساختمان از روی ظاهر آسانسورها بپردازند. چیزی که بسیار مهم است طراحی هوشمندانه فضای داخلی آسانسورها است تا از بروز هرگونه حادثه به خاطر عدم سازگاری طراحی با قوانین ایمنی آن پیشگیری شود. از چشمان مخاطبانتان که دقایقی در آسانسور محبوس می‌شوند به نفع ساختمان خود استفاده کنید. با کمی کمک از شرکت‌های متخصص در زمینه طراحی داخلی آسانسورها می‌توانید به بهبود شرایط ساختمان خود کمک کنید.

با درب آسانسور بیشتر آشنا شوید

در این مقاله، شما با نکاتی در مورد درب آسانسور آشنا خواهید شد. درب آسانسور بهترین راه برای ایجاد طراحی‌های متنوع در یک خانه است.

درب آسانسور در حال حاضر در همه جا برای حمل راحت کالا و موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت آسانسور پادرا طیف وسیعی از آسانسور را در انواع مختلفی از سبک‌ها، کاربردها و مواد مختلف ارائه می‌دهد.

درب آسانسور

ما یک درب ساخته شده از مصالح فلزی، شیشه‌ای و قاب‌های آلومینیومی آنودایز شده ارائه می‌دهیم. درب‌های آسانسور با توجه به نیازهای مردم سفارشی می‌شوند.

تامین ایمنی مردم

هنگامی که بحث درباره ایمنی به میان می‌آید، هر درب آسانسور درجه ایمنی خاص خود را ارائه می‌دهد. تمام آسانسورها باید حداقل یک بار در سال توسط یک بازرس معتبر مورد بررسی قرار بگیرند.

درب‌های آسانسور دستی و یا تاشو خطرات بیشتری را در مقایسه با درب‌های اتوماتیک به همراه دارند. تولید درب‌ها و کابین‌های آسانسور بسیار پیچیده است.

با این حال، هنگامی که حرف از خود درب‌ها به میان می‌آید، دو بخش امنیتی در هنگام اخذ استاندارد آسانسور‌ مورد استفاده قرار می‌گیرند. درب تنها زمانی باز می‌شود که کلاچ درب و غلتک‌های داخل آنها در یک خط مستقیم قرار گرفته باشند.

ما درب‌های آسانسور را در طرح‌ها و کارآیی‌های متفاوت ارائه می‌دهیم و در اینجا انواع مختلفی از درب‌های آسانسور لیست شده‌اند که در زیر به شرح آنها می‌پردازیم.

درب آسانسور استیل

این درب‌ها دارای یک طراحی موضوعی یکپارچه هستند. آنها مطابق با استاندارد‌های متعدد و در اندازه‌های مختلف در دسترس بوده و اندازه‌های سفارشی آنها نیز موجود است.

ضخامت استیل استفاده شده برای ساخت درب آسانسور استیل در محدوده 0.32 و تقریبا 8 میلی متر است. روکش درب آسانسور، دوام بالا و گزینه‌های استاندارد زیادی را برای مردم فراهم می‌کند. آنها باید با پالت‌های جذاب ساخته شوند.

درب‌های آسانسور سوراخ دار

این همچنین یک نوع درب آسانسور است که به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. درب‌های آسانسور ما برای استفاده آسان طراحی شده و دوام زیادی دارند. مشتریان از ما به عنوان یک سازمان قابل اعتماد و یک شرکت معتبر یاد می‌کنند که انواع متنوعی از درب‌های سوراخ‌دار را تولید می‌کند.

تقاضای درب‌های آسانسور سوراخ‌دار در بین مشتریان ما بسیار بالا بوده که به علت دوام بالا و قابلیت اطمینانی است که برای کاربران ارائه می‌دهند.

این نوع درب‌ها باعث افزایش مدت زمان استفاده از آسانسور برای کاربران است و در فضای زیادی از خانه شما صرفه جویی می‌کنند. آنها همچنین بالاترین دوام را برای کاربران ارائه می‌دهند.

درب‌های آسانسور کشویی

آنها بهترین گزینه برای آسانسورها با قیمت پایین هستند و ارزش پول شما را حفظ می‌کنند. آنها دوام بیشتری دارند و می‌توانند در شرایط نامطلوب کارآیی خود را ادامه دهند.

آسانسور کشویی بهترین گزینه برای استفاده در مناطق صنعتی و پارکینگ بوده و این مدل یکی رایج‌ترین و گسترده‌ترین درب آسانسور استفاده شده در اکثر ساختمان‌ها است.

ما با استفاده از بهترین مواد خام و با تکنولوژی پیشرفته تحت هدایت یک تیم حرفه‌ای، آسانسورهای کشویی خود را تولید می‌کنیم.

درب آسانسور تلسکوپی دستی

شرکت پادرا طیف گسترده‌ای از درب آسانسور در اندازه‌های مختلف را ارائه می‌دهد. آنها معمولا در ساختمان‌های کوچکتر که فضای کافی وجود ندارد، مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ چرا که درب نمی‌تواند در هر دو طرف دیوار به صورت کشویی حرکت کند.

آنها به طور بالقوه امکان دسترسی وسیعی را در یک فضای محدود فراهم می‌کنند. درب‌ها به طور خودکار بر روی ریل‌های مستقل حرکت می‌کنند.

هنگامی که باز می‌شوند، در پشت یکدیگر قرار می‌گیرند، و هنگامی که بسته هستند، آنها یک لایه یکپارچه در هر طرف تشکیل می‌دهند.

خوب، این پایان مقاله در مورد چند نوع درب آسانسور است. شرکت آسانسور پادرا یک تولید کننده و تأمین کننده آسانسور و درب آسانسور است. درب‌های آسانسور ما در طیف گسترده‌ای از مواد، روکش‌ها و الگوهای مختلف تولید و ارائه می‌شوند.