نصب و سرویس آسانسور

نصب و سرویس آسانسور

نصب و سرویس آسانسور

نصب و سرویس آسانسور

ایمنی در آسانسور و مواردی که باید در نظر بگیریم بخش دو

آسانسور

در بخش قبل به تعدادی از استانداردهای آسانسور اشاره کردیم در اینجا ادامه نکات را خواهیم گفت.

محافظت همزمان از تکنسین‌ها و مسافران

آیین نامه‌های ذکر شده توسط ASME A17.1 برای حفاظت از ایمنی تکنسین‌ها و مسافران بسیار مهم هستند.

با این وجود، آنها قانون نیستند.

آیین نامه‌ها هم برای آسانسورهای مسکونی و هم برای آسانسورهای تجاری هستند، اما ممکن است در هر کشور متفاوت باشند.

آسانسورهای تجاری به احتمال زیاد آیین نامه‌های بیشتری نسبت به آسانسورهای مسکونی دارند.

در آسانسور اوج گستران پادرا، توصیه می‌کنیم که از تمام الزامات استاندارد آسانسور پیروی کنید تا یک آسانسور مسکونی ایمن داشته باشید و بتوانید به بهترین وجه از توانایی‌های آن استفاده کنید.

اتاقک دستگاه و ایمنی شفت آسانسور

هر دو اتاقک دستگاه و شفت نیاز به حفاظت اضطراری دارند.

در صورت آتش سوزی، به یک حسگر دود و آبپاش پروانه‌ای نیاز است.

اگر چندین کابین وجود داشته باشد، هر یک از آنها باید دارای حسگر دود و آبپاش پروانه‌ای باشند.

بسته به ترجیح شما، می‌توانید یک آشکارساز گرما را جایگزین آبپاش پروانه‌ای کنید. حسگر دود و حرارت باید در پشت درب دسترسی نصب شوند و دارای ابعاد 60 در 60 سانتی متر باشند.

اگر یک آبپاش برای شفت انتخاب کنید، باید توسط یک محافظ پشتیبانی شود.

اگر آسانسور نیاز به یک گودال داشته باشد، آن نیز باید از بسیاری از آیین نامه‌های مشابه با شفت پیروی کند، مانند یک آبپاش همراه با محافظ.

این ناحیه باید دارای عوامل روشنایی باشد و سوئیچ آنها در ارتفاع 45 تا 90 سانتی متری در بالای گودال قرار بگیرد.

برای جلوگیری از شوک الکتریکی، چراغ‌ها باید با یک خروجی GFI محافظت شوند و درون زمین قرار بگیرند. در نهایت، باید یک سیستم تخلیه نصب شود که در صورت وجود نشت یا ترکیدگی لوله در گودال مورد استفاده قرار می‌گیرد. سیستم تخلیه از تجمع مایع در گودال جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌های ایمنی انواع آسانسور

در حالی که اکثر سیستم‌ها بسیار ایمن هستند، اما هنوز هم نیاز به ایمنی بیشتر دارند.

آسانسورهای هیدرولیکی هرگز در هوا معلق نیستند زیرا همیشه از یک بازوی هیدرولیکی آویزان می‌شوند.

آسانسورهای کابلی معمولا در هوا معلق هستند اما معمولا دارای حداقل چهار کابل فولادی می‌باشند که به آن وصل شده است.

هر کابل می تواند اتاقک را نگه دارد، اما در صورت قطع شدن همزمان تمامی آنها، ترمز اضطراری وارد عمل خواهد شد که از سقوط اتاقک جلوگیری می کند.

آیا برای آسانسور خود به بیمه نیاز دارید؟

یک آسانسور مسکونی می‌تواند یک امکانات فوق العاده عالی برای یک خانه باشد. خانه‌های جدید با طبقات زیاد اغلب دارای آسانسورهای از پیش نصب شده هستند و آسانسورها را می توان اغلب در خانه‌های موجود نیز نصب کرد.

بیمه‌های خانه اغلب شامل لوازم جانبی اضافی مانند استخرهای شنا، زمین‌های تنیس داخلی و بعضی اوقات آسانسورهای مسکونی می‌شود.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که چک کنید آیا آسانسور خانه شما تحت پوشش این موارد قرار دارد.

خانه‌های جدید با آسانسورهای مسکونی به احتمال زیاد دارای بیمه می‌باشند.

اگر شما یک آسانسور را در خانه خود نصب می‌کنید، مطمئن شوید که بیمه خانه شما آن را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد.

در غیراینصورت، شما به یک بیمه مسئولیتی نیاز خواهید داشت که شامل صدماتی می‌شود که ممکن است برای هر کسی در حین استفاده از آن رخ دهد.

این شبیه بیمه مسئولیتی برای وسایل نقلیه دیگر، از جمله خودروی شما است. افراد زیادی تا به حال در آسانسورها مجروح نشده‌اند، اما این احتمال وجود دارد، بنابراین بیمه مسئولیت بسیار مهم است.

شایع‌ترین حادثه‌ای که ممکن است رخ دهد این است که اتاقک گیر کرده باشد و مردم در تلاش برای خروج از آن مجروح شوند.

شما در قبال این گونه آسیب‌ها مسئولیت دارید، بنابراین در صورتی که این وضعیت رخ دهد، به بیمه نیاز دارید.

برای جلوگیری از آسیب به ساختمان نیز ممکن است به بیمه آسانسور نیاز داشته باشید.

اگر آسانسور گیر کرده باشد که احتمال وقوع این اتفاق زیاد است و مردم در تلاش برای خروج از آن می‌توانند به ساختمان آسیب بزنند.

ممکن است که اداره آتش نشانی دیوارها را از هم جدا کند تا افراد را از درون آسانسور بیرون بیاورد.

هزینه تعمیرات قابل توجه است، بنابراین شما به کمک اداره بیمه برای پوشش آنها نیاز دارید.


نحوه کارکرد آسانسورها در آینده چگونه خواهد بود؟ بخش دو

آسانسورها

آسانسورهای آینده چگونه کار خواهند کرد؟

احتمالا سیستم کابلی باز هم مورد استفاده قرار خواهد گرفت، چرا که بسیاری از ساختمان‌ها پیش از این دارای آسانسورهای کابلی و آسانسور هیدرولیک بوده‌اند. با این حال، یک سیستم جدید اختراع شده که قادر است بالا، پایین، به کناره‌ها و حتی با زاویه حرکت کند. چنین چیزی چگونه ممکن است؟

یک شرکت آلمانی با نام ThyssenKrupp برای چندین سال در حال توسعه آسانسوری بوده است که به جای کابل از آهن ربا استفاده می‌کند. از آنجا که آهن رباها کابین را حرکت می‌دهند، آسانسور می‌تواند بالا، پایین، به کناره‌ها یا مورب حرکت کند. بر اساس گفته‌های این شرکت، این آسانسور 50 درصد سبک‌تر بوده و نسبت به آسانسورهای قدیمی سرعت بیشتری خواهد داشت. نام آن Multi است و این شرکت از مواد سبک در ساختار آن استفاده می‌کند تا وزن را به نسبت 50% کاهش دهد. بر طبق ThyssenKrupp، مردم نیویورک جمعا 16.6 سال را منتظر آسانسور هستند و 5.9 سال را در داخل آسانسور می‌گذرانند. آسانسور جدید به آنها اجازه خواهد داد در عرض 30 ثانیه وارد آن شوند و با سرعت بیشتری حرکت خواهد کرد. این طرح اولین بار در سال 2014 معرفی شد و مردم در ابتدا در مورد آنها دودل بودند.

آسانسور مغناطیسی تقریبا ساخته شده است. ThyssenKrupp در حال نصب کردن اولین نمونه آنها در یکی از برج‌های اداری آلمان است. این طرح باید اول از هر چیز بررسی‌های ایمنی را بگذراند.

 آسانسور مغناطیسی چگونه کار می‌کند؟

این آسانسور از طریق سیستمی از مبادله کننده‌ها حرکت می‌کند. مبادله کننده‌ها آسانسور را قادر می‌سازند در هر جهتی حرکت کنند. تکیه گاه‌های پیچیده‌ای به نام اسلینگ (Sling) امکان حرکت آسانسور به بالا، پایین، کناره‌ها، یا به صورت مورب را فراهم می‌کنند. آسانسور در هر جهتی هم که حرکت کند، باز هم کابین به صورت عمودی باقی خواهد ماند.

سریع‌ترین آسانسور دنیا در دبی قرار دارد و با سرعت 36 کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کند. البته می‌توان سرعت آن را افزایش داد، اما افراد در سرعت بالای 36.6 کیلومتر بر ساعت دچار حالت تهوع و مشکلات مربوط به گوش می‌شوند. آسانسور مغناطیسی کمی کندتر خواهد بود، اما هنوز هم سرعت آن بسیار بالا می‌باشد. این نوع از آسانسور می‌تواند با سرعتی بالغ بر 18.2 تا 25.6 کیلومتر بر ساعت حرکت کند. با این حال، Multi می‌تواند به دلیل وجود کابین‌های بیشتر تعداد بیشتری از مسافرین را جابجا کند. این شرکت تضمین می‌کند که مسافرین تنها 30 ثانیه منتظر کابین خواهند ماند و می‌تواند 50 درصد افراد بیشتری را حمل کند.

اگرچه نصب کردن Multi در ساختمان‌های کنونی دور از ذهن به نظر می‌رسد، ساختمان‌های آینده به گونه‌ای طراحی خواهند شد تا آسانسورهای مغناطیسی را در خود جای دهند. آسانسورهای قدیمی ممکن است تا 40 درصد از فضای طبقه را به خود اختصاص دهند. Multi را می‌توان خارج از ساختمان نصب کرد و تاثیری بر روی فضای طبقات نخواهد داشت.

آسانسورهای آینده همه چیز را تغییر خواهند داد. زمانی که آسانسورهای مغناطیسی به شهرت می‌رسند، حتی ممکن است به ساختمان‌های دیگر نیز جابجا شوند. نمای شهرها مطمئنا تغییر خواهد کرد.

توانایی‌های این مدل از آسانسورها

آسانسورهای مغناطیسی معماران را قادر خواهد ساخت طراحی‌های خود را به گونه‌ای درآورند که مجبور نیستند با آسانسورهای سنتی سازگار باشند. این آسانسورها شما را به هر جایی که خواستید می‌برند. آنها باید در طول زمان آزمون خود را پس دهند، اما به نظر می‌رسد که آسانسورهای پرنده مغناطیسی در آینده محبوبیت بسیاری خواهند داشت. آنها جابجایی با آسانسور را به کلی تغییر خواهند داد و مطمئنا بسیار پیچیده‌تر خواهند شد، چرا که شرکت‌های بیشتری به دنبال تولید آنها خواهند بود. اینکه تا رایج شدن آنها چقدر طول خواهد کشید واضح نیست، اما به محض بهره برداری از اولین نمونه آنها مطمئنا باید انتظار موردهای بعدی را نیز داشت. ممکن است برای رسیدن به مقصد خود کمتر راه برویم، اما همیشه می‌توانیم برای قدم زدن به جاهایی مانند پارک برویم تا تمرین کنیم. آسانسور مغناطیسی به احتمال زیاد در پارک‌ها یا بوته‌ها نصب نخواهد شد! ولی خب، چه کسی می‌داند؟ آینده غیرقابل پیش بینی است. شاید یک نفر بخواهد در کوه‌های آبی، پارک ملی کاکادو یا مناظر دیگر آسانسور نصب کند. زمان همه چیز را عیان خواهد کرد، اما می‌توانیم از یک چیز مطمئن باشیم: آسانسور مغناطیسی آینده صنعت آسانسور خواهد بود.

نحوه کارکرد آسانسورها در آینده چگونه خواهد بود؟ بخش یک

باور کنید یا نه، آسانسورها از زمان امپراطوری روم وجود داشته‌اند. آسانسورها از آن زمان تغییرات زیادی را به خود دیده‌اند و انواع مختلفی از آنها مانند  آسانسور کارگاهی  و آسانسور حمل مسافر از نمونه‌‌هایی از این وسایل هستند و در آینده جذاب‌تر نیز خواهند شد.

  1. تاریخچه آسانسورها
  2. آسانسورهای مدرن
  3. آسانسورها در آینده چگونه کار خواهند کرد؟

  4. آسانسورها

تاریخچه آسانسورها

گفته می‌شود که ارشمیدس اولین آسانسور تاریخ را در سال 336 قبل از میلاد نصب کرده است. این آسانسور دارای یک کابین باز بود و توسط حیوانات یا آدم‌ها بلند می‌شد.

نیاز به گفتن نیست که این آسانسور بسیار کند بود و ارتفاع چندانی نداشت. در سال 1743، پادشاه لوئیس پانزدهم دستور ساخت یک آسانسور را در شهر ورسای داد.

هدف از ساختن این آسانسور بردن وی از زمین به آپارتمان ملکه در طبقه دوم بود. نیروی این آسانسور توسط آدم‌ها تامین می‌شد که از یک قرره برای بلند کردن آن استفاده می‌کردند.

در سال 1823، بورتون و هورمر اولین آسانسور دنیا را ساختند که از بخار آب استفاده می‌کرد. این آسانسور برای بالا بردن گردشگران به مکانی بلند طراحی شده بود تا بتوانند لندن را از ارتفاعی بلند ببینند.

اختراع آنها بعدها توسط دو طراح دیگر به نام‌های فراست و استات ارتقاء پیدا کرد، که کمربند و وزنه متعادل کننده به آسانسور اضافه کردند.

تامین نیروی آسانسورهای بعدی به شیوه هیدرولیک انجام می‌شد. فشار آب آسانسورها را بالا و پایین می‌برد.

این آسانسورها نسبت به نسخه قبلی خود ایمن‌تر بودند، اما آنهایی که از بخار آب استفاده می‌کردند هنوز هم رایج‌تر بودند.

متاسفانه، کابل‌ها بعضی مواقع پاره می‌شدند و کابین به سمت زمین سقوط می‌کرد و باعث کشته شدن مسافرین می‌شد.

الیشا اوتیس اولین آسانسور ایمن را اختراع کرد. این آسانسور دارای ترمز ایمنی بود که از سقوط آن جلوگیری می‌کرد.

این اختراع برای اولین بار در نمایشگاه سالانه نیویورک در 1854 رونمایی شد. وی شرکت آسانسور Otis را تاسیس کرد.

اولین آسانسور تجاری که برای استفاده عموم نصب شد در سال 1874 بود. شرکت Otis بعدها به بزرگترین تولیدکننده آسانسور در دنیا تبدیل شد.

ویژگی‌های ایمنی ارتقاء پیدا کردند. به جای داشتن تنها یک کابل، آسانسورها دارای چندین کابل بودند. آنها همچنین دارای سیستم ترمز بودند تا در صورت پاره شدن همه کابل‌ها به کار بیافتند. به عنوان یکی ویژگی ایمنی دیگر، آنها در پایین‌ترین نقطه دارای کمک فنر بودند تا در صورت سقوط مسافرین کشته نشوند.

یک مرد دیگر به نام اوتیس توفتس نوع دیگری از آسانسور را اختراع کرد. این یکی از یک پیچ بسیار بزرگ استفاده می‌کرد که آسانسور را به سمت بالا یا پایین می‌کشاند.

این نوع از آسانسور بسیار گران قیمت بود و در واقع هیچگاه به موفقیت نرسید. اولین آسانسور الکتریکی توسط ورنر ون سیمنز از شرکت آسانسور Siemens ساخته شد.

این آسانسور تا اختراع تورین برقی در اوایل سده 20 موفقیت چندانی نداشت. از آن زمان، تمامی آسانسورها توسط برق تامین نیرو می‌شوند.

 آسانسورهای مدرن

آخرین گزارش مربوط به از کار افتادن آسانسور در سال 1945 ثبت شد، اگرچه مشکل واقعا مربوط به خود آسانسور نبود.

یک بمب افکن B25 با ساختمان Empire State برخورد کرد و منجر به پاره شدن کابل‌های دو آسانسور شد. خوشبختانه هیچ ضرر جانی در کار نبود.

یک زن از این حادثه جان سالم به در برد، چرا که ترمزها به قدری باعث کند شدن سقوط آسانسور از طبقه 75 شدند که توانستند فشار وارد شده را مهار کنند.

امروزه آسانسورها تجهیزات بسیار زیادی دارند و مشکلات بسیار کمی برای آنها رخ می‌دهد. بیش از یک قرن است که از همان طراحی استفاده می‌شود.

نیروی آسانسورها توسط برق تامین می‌شود، اما هنوز هم دارای سیستم کابلی می‌باشند و تنها می‌توانند به سمت بالا یا پایین حرکت کنند.

امروزه، فکر چندانی صرف سواری آسانسورها نمی‌شود. آسانسورهای مدرن ما را به طبقه‌ای که می‌خواهیم می‌برند. آنها ایمن و قابل اطمینان هستند.

وقتی به طبقه‌ای می‌رسیم که می‌خواهیم، درب‌ها به صورت خودکار باز می‌شوند و کف کابین کاملا هم تراز کف اتاق یا سالن است.

آسانسورهای مدرن هنوز دارای سیستم کابلی هستند که بیش از دو هزار سال مورد استفاده قرار گرفته است.

آنها نسبت به نمونه‌های اولیه خود بسیار پیچیده‌تر شده‌اند و دارای ریزتراشه و سیستم‌های پیچیده دیگری هستند که حرکت آنها را آرام و کارآمد می‌کنند.

اگرچه آنها هنوز هم تنها به سمت بالا و پایین حرکت می‌کنند، ولی می‌توان انتظار داشت که در آینده‌ای نزدیک این ویژگی نیز تغییر یابد.

آسانسورهای آینده از یک سیستم کاملا متفاوت استفاده خواهند کرد.

استفاده از آسانسور و قوانینی که باید به یاد داشته باشید

آسانسور

باید در هنگام استفاده از آسانسور قوانین مشخصی را رعایت کنید. اینها قوانینی کلی هستند که باید در هنگام داخل و خارج شدن و همچنین در زمان خراب شدن آن به یاد داشته باشید.

البته باید این نکته را هم در نظر بگیرید که در زمان‌های مشخص  سرویس و نگهداری آسانسور  خود را انجام دهید. با این کار تمام خرابی‌ها برطرف خواهد شد و مشکلات در عملکرد آنها به ندرت پیش خواهد آمد.

رایج‌ترین مواردی که در هنگام کار با آسانسور باید رعایت کنیم

· شخصی که قبل از همه وارد کابین می‌شود باید دکمه بالا یا پایین را بزند تا نشان دهد که می‌خواهد به کدام سمت می‌رود.

· اگر درب‌ها به صورت دستی باز یا بسته می‌شوند در مسیر آنها نایستید. ممکن است به شما آسیب برسد.

· اگر درب‌ها به صورت خودکار باز می‌شوند لطفا تا باز شدن آنها به صورت کامل صبر کنید. سعی نکنید آنها را به زور باز کنید. صبر کنید تا آسانسور دوباره به همان طبقه بیاید.

· وقتی آسانسور به همان طبقه‌ای می‌رسد که شما در آن ایستاده اید، راه خروجی افراد داخل کابین را مسدود نکنید. اجازه دهید اول افراد داخل بیرون آیند و بعد از آن داخل شوید.

· وزن قابل تحمل توسط کابین را در نظر بگیرید. مقدار تحمل وزن و یا تعداد افرادی که قابلیت جابجایی آنها را دارد بر روی دیوار کابین مشخص می‌شود.

اگر ظرفیت آن پر شده باشد، به زور خود را در آن جای ندهید. باید منتظر باشید تا آسانسور دوباره به همان طبقه بیاید.

· تنها بعد از دیدن کابین به صورت کامل وارد آن شوید. مواظب ارتفاع آن باشید و با احتیاط از آن خارج شوید. اگر مشکلی ملاحظه کردید لطفا آن را گزارش دهید.

· به بچه‌های خود یاد دهید که تنها از آن استفاده نکنند و به همراه یک شخص دیگر از آسانسور استفاده کنند.

اگر آسانسور درب ایمنی ندارد، در هنگام استفاده از آن دور از خروجی بایستید.

· در هنگام ورود یا خروج سریع باشید. وقت زیادی هدر ندهید و در داخل کابین از هر نوع شوخی کردن پرهیز کنید.

· در هنگام کار کردن آسانسور مواظب لباس یا وسایل دیگر خود باشید تا به جایی گیر نکنند.

· به نشانگر طبقه در داخل کابین نگاه کنید. می‌توانید با استفاده از آن متوجه شوید که در کدام طبقه هستید.

· در صورت خراب شدن نگران نشوید و سعی نکنید که با زور از آن خارج شوید. اگر آسانسور به یکباره ایستاده است و قابلیت پایین رفتن را ندارد، دکمه اضطراری را فشار دهید. با افرادی تماس بگیرید که خارج از آسانسور هستند.

· اگر آسانسور دارای قابلیت بازیابی باشد، در صورت بروز هرگونه خرابی یا اشکال، سیستم، کابین را به نزدیکترین طبقه می‌رساند و درب‌ها را باز می‌کند.

· در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به نگهداری حتما از خدمات شرکت‌های معتبر استفاده کنید.

همان‌طور که دیدید نکات بسیار ساده هستند و با رعایت کردن آنها آسیب‌های احتمالی به پایین‌ترین حد خود خواهد رسید. این وسایل به خاطر عملکرد خوب به ندرت خراب می‌شوند و یا موجب آسیب رسیدن به افراد شده‌اند.

آسانسورهای تجاری و دلایل انتخاب آنها

آسانسورهای تجاری

آسانسورهای تجاری کم هزینه و نیازمند به نگهداری بسیار کم، برای فراهم آوردن دسترسی چند منظوره به ساختمان اداری یا تجاری بدون صرف هزینه‌های زیاد برای آسانسور مسافرین هستند.

آسانسورها دسترسی افراد را به طبقه‌های مختلف مدرسه، کتابخانه، آپارتمان‌های چند طبقه، یا ساختمان‌های تجاری کم ارتفاع را ممکن می‌سازند.

اخذ استاندارد آسانسور برای آسانسورها الزامی بوده و با توجه به این موضوع، آسانسورهای تجاری را می‌توان به صورت سفارشی ساخت تا با دکوراسیون و نمای کلی هر ساختمانی هماهنگ باشند و به گونه‌ای ساخته می‌شوند تا انتقالی امن، آرام و بدون اضطراب را برای آن دسته از افراد فراهم آورند که بالا رفتن از پله‌ها برایشان سخت است.
آسانسورهای تجاری نوع خاصی از بالابرها بوده که دارای نظامنامه اختصاصی خود هستند. برای آشنا شدن با محدودیت‌های آنها لطفا بروشور محصولات ما را مطالعه کنید. اگر مطمئن نیستید که بتوانید از آسانسورهای تجاری در ساختمان خود استفاده کنید، ما می‌توانیم اطلاعاتی را در مورد مکان درست استفاده از این آسانسورها در اختیار شما قرار دهیم. اگرچه باز هم باید اطلاعات ما را با مهندسین ناظر خود در میان بگذارید، شاید بتواند در ملاحظات اولیه شما در طراحی مفید باشد.
 

آسانسورهای تجاری از شرکت پادرا می‌تواند گزینه مناسبی برای ساختمان شما باشد

آسانسورهای تجاری از شرکت پادرا که دارای سابقه‌ای طولانی در این زمینه است. قادرند عملکردی قابل تحسین به ساختمان شما اضافه کنند. ما می‌توانیم آسانسورها را به صورت سفارشی بسازیم تا با فضای تجاری در دسترس شما، سازگار باشند. آنها را می‌توان در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی ساخت تا با دکوراسیون ساختمان هماهنگ باشند یا اینکه آن را کامل کنند. برای داشتن ایده‌های بیشتر در این مورد از گالری ما دیدن کنید.

چرا آسانسورهای تجاری پادرا انتخابی عالی هستند؟

سفارشی بودن تمامی آسانسورهای شرکت پادرا به صورت سفارشی ساخته می‌شوند تا با ساختمان شما هماهنگی کامل را داشته باشند و نصب آنها تا جای ممکن آسان باشد.

بدون سر و صدا

همه آسانسورهای تجاری ما از محرک‌های حمل کننده با کیفیت بالا استفاده می‌کنند تا مسافرین بتوانند به شیوه‌ای آرام و کارآمد از آنها برای جابجایی استفاده کنند. ما از طراحی موازنه شده و همچنین قطعات پربازده استفاده می‌کنیم. همچنین در این آسانسورها از سیم پیچی آرمیچر و زنجیر دنده‌دار استفاده نمی‌شود، که به دلیل عملکرد پر سر و صدا و کم بازده آنها است.

نگهداری آسان

پنل الکتریکی و همه کنترل‌های این آسانسورها به راحتی از داخل کابین قابل دسترسی می‌باشند و دیگر نیازی به اتاق ماشین یا جعبه کنترل مجزا وجود ندارد. سیستم‌های غلتکی هدایت کننده توانایی روغن کاری به صورت خودکار را دارند.

قرارگیری بسیار خوب با ارتفاع مجاز در بخش بالایی

این آسانسورها موتور و گیربکس منحصر به فردی دارند که به ارتفاع مجاز کمتری نیاز دارند و به همین دلیل طراحی و نصب آنها بسیار ساده‌تر است.

صرفه جویی در هزینه‌ها

ساختار ریلی مستحکم که متناسب با این نوع آسانسور است، اجرای طرح‌های ساختمانی مختلف را ممکن می‌سازد. هیچ نیازی به تقویت دیوارها وجود ندارد و هزینه‌های کلی را کاهش خواهد داد.

کار کردن در مواقع قطعی برق  

این آسانسورها دارای باتری‌های قدرتمند بوده و قادر به تولید برق 220 ولتی هستند، که می‌توانند چرخه بالا بردن را با استفاده از نیروی ذخیره شده خود انجام دهند. این محصول مجزا بوده و می‌توان آن را به همه آسانسورهای تجاری قدیمی یا جدید اضافه کرد. با استفاده از انتقال خودکار میان برق ساختمان و نیروی ذخیره شده، این آسانسور بالاترین سطح اطمینان و آرامش ذهنی را برای شما و افراد دیگر فراهم می‌سازد.

همه آسانسورهای تجاری  شرکت پادرا به منظور دوام زیاد ساخته شده‌اند. این شرکت آسانسورهایی دارد که سال‌های زیادی از نصب آنها می‌گذرد و هنوز هم مشغول به کار هستند. سیستم‌های هدایتی ما در تمامی آسانسورها به بهترین نحو کار می‌کنند، که همین امر دوام بالا و کیفیت عالی آنها را تضمین می‌کند.