نصب و سرویس آسانسور

نصب و سرویس آسانسور

نصب و سرویس آسانسور

نصب و سرویس آسانسور

نکاتی درباره آسانسور حمل مسافر در ساختمان‌ها

آسانسور حمل مسافر برای حرکت مردم بین طبقات ساختمان طراحی شده است. این موارد را در زمان انتخاب آن باید در نظر داشته باشید.

مواردی که در زمان انتخاب آسانسور حمل مسافر باید در نظر داشت

هر پروژه و ساختمان الزامات مخصوص به خود را دارد و در زمان تصمیم گیری در انتخاب آن باید به این موارد توجه کرد. شرکتی مانند پادرا را برای  تعمیر و نگهداری آسانسور  انتخاب کنید که خدمات مختلف را به بهترین کیفیت انجام دهد.

ظرفیت آسانسور حمل مسافر

ظرفیت آسانسور حمل مسافر مربوط به فضای در دسترس کابین است. به طور کلی کابین‌های آسانسورهای حمل مسافر از 450 کیلوگرم تا 2500 کیلوگرم در دسترس هستند و ظرفیت بنا به تراکم افراد باید انتخاب شود.

سرعت

به طور کلی آسانسورهای مسافری در ساختمان‌های هشت طبقه یا کم‌تر، با استفاده از نیروی هیدرولیک یا کشش کابل جابجا می‌شوند و می‌توانند به سرعت ۲۰۰ فوت بر دقیقه (1.0 متر در ثانیه) برای انواع هیدرولیک و تا ۵۰۰ فوت بر دقیقه برای انواع کششی با کابل برسد. در ساختمان‌های تا ۱۰ طبقه، انواع کششی و بدون گیربکس می‌توانند تا 500 فوت در دقیقه (2.5 متر بر ثانیه) سرعت بگیرند و در ساختمان‌هایی با بیش از 10 طبقه سرعت آسانسورها از 500 فوت در دقیقه (2.5 متر بر ثانیه) تا 2000 فوت بر دقیقه (10 متر بر ثانیه) می‌رسند.

آسانسورهای حمل تخت

آسانسورهای حمل تخت یک نسخه سفارشی‌تر از آسانسورهای مسافری هستند و می‌توان برای حمل تخت یا تخت‌روان‌ها به علاوه مسافر مورد استفاده قرار گیرند. در بیمارستان‌هایی که دارای آسانسور مخصوص تخت جداگانه و آسانسور مخصوص مسافران هستند، آسانسور تخت معمولا تنها برای بیماران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر آسانسورها در ظرفیت ۷۵۰ و ۱۰۰۰ کیلو موجود هستند. اکثر آسانسورهای حمل تخت دارای سرعتی کمی کندتر از سرعت آسانسورهای معمول حمل مسافر هستند، تا باعث شود که بیمار هنگام سوار شدن در آسانسور احساس راحتی کند.

آسانسور سرویس

آسانسور سرویس به طور معمول توسط کارکنان ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. گاهی اوقات، این آسانسورها برای حمل کالا استفاده می‌شوند. بیشتر آسانسورهای خدماتی، کندتر از انواع حمل مسافر هستند.

ابعاد کابین آسانسورهای خدماتی می‌تواند یکسان یا بزرگ‌تر از انواع حمل مسافر باشد، مانند آسانسورهای حمل تخت، اما اکثر آسانسورهای خدمات، به اندازه انواع باربری بزرگ نیستند.

آسانسورهای شیشه‌ای

آسانسورهای شیشه‌ای، معمولا در خارج از ساختمان قرار می‌گیرند. کابین با دیوارهای شیشه‌ای به مسافران اجازه می‌دهد به هنگام جابجایی، بتوانند منظره اطراف را ببینند. این نوع، به فضایی در داخل ساختمان نیاز ندارند و باعث صرفه جویی در فضای داخلی می‌شوند.

شرکت پادرا ارائه کننده تمامی خدمات آسانسور

از مراحل اولیه تا پایان کار را می‌توانید به ما بسپارید و بعد از نصب، ما به بهترین نحو از آسانسورهای شما نگهداری خواهیم کرد.

طراحی و نصب

تیم طراحی و برنامه‌ریزی ما، طراحی آسانسور و فرآیند نصب آن را به بهترین نحو انجام خواهند داد و با چندین دهه تجربه، برای تضمین بهترین راه‌حل و خدمات مناسب آماده است.

هر مشتری، هر ساختمان و هر آسانسور منحصر به فرد بوده و به همین دلیل است که ما هر پیشنهادی را با مشخصاتی که مشتریان در نظر دارند، سفارشی می‌کنیم. طراحان متخصص ما زمانی را صرف صحبت با شما و بررسی مشخصات منحصر به فرد پروژه تا طراحی و برنامه‌ریزی برای ارائه بهترین نتایج ممکن در نظر خواهند گرفت. ما تضمین خواهیم کرد که طراحی و برنامه‌ریزی برای نصب تا کارهای نهایی نصب یک محصول نهایی با بهترین کیفیت انجام خواهد شد.

بازسازی و مدرن کردن آسانسورهای موجود

ما می‌توانیم هر نوع از آسانسورها را با آخرین فن‌آوری مدرن، نوسازی کنیم. بازسازی برای مدرن کردن آسانسور حمل مسافر، قابلیت اعتماد، راحتی، کارایی، پیروی از کدهای ایمنی را برای مسافران آسانسور، فراهم خواهد کرد. از طریق تیم مدرن‌سازی آسانسور، ما می‌توانیم با دقت شرایط آسانسور شما را با انجام یک بررسی میدانی کامل، ارزیابی کنیم. براساس نتایج این تحقیق، ما توصیه خواهیم کرد که تجهیزات موجود باید تعمیر یا تعویض شوند. تیم ما با مهارت، تخصص و سطح بالای خدمات، پروژه شما را به بهترین نحو انجام خواهد داد. تیم مدرن‌سازی ما مشخصات دقیق، پیشنهادها، طرح بندی و مدیریت پروژه متناسب با مصرف شما را ارائه می‌دهد.

نگهداری از آسانسورها

طرح‌های تعمیر و نگهداری که توسط راه‌حل‌های خدماتی شرکت پادرا ارائه می‌شوند، در عملکرد و طول عمر سیستم شما بسیار کارساز هستند.

یک تکنسین با تجربه، به طور فعال به دنبال مشکلات بالقوه و اجرای کار تعمیر و ارتقاء در طول مراحل تعمیر و نگهداری خواهد بود. این رویکرد پیشگیرانه برای نگهداری از آسانسور، چیزی است که از تعمیرات بزرگ و جایگزینی قطعات اساسی آن جلوگیری می‌کند، که در نهایت باعث صرفه‌جویی در هزینه و جلوگیری از خرابی‌های طولانی می‌شود.

تعمیرات

شرکت آسانسور پادرا در کوتاه‌ترین زمان نسبت به خرابی آسانسورهای شما اقدام خواهد کرد. مرکز پشتیبانی مشتری شرکت پادرا آماده ارائه خدمات تعمیرات، به بهترین نحو است.

همکاری با شرکت مناسب برای اجرای فضای داخلی آسانسور

هر فروشنده، تأمین کننده یا سازنده مرتبط با طراحی و اجرای فضای داخلی آسانسور ساختمان یا  آسانسور کارگاهی  که با آن کار می‌کنید باید بتواند کیفیت خاص مواد مربوطه را مطابق با استانداردها و فرایندهای مورد نیاز انجام کار به شما ارائه نماید تا از این موضوع اطمینان حاصل کنید که آنها از محصولات با کیفیت بالا در انجام کار مورد نظر شما استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال، باید بررسی کنید آیا آنها از استانداردها پیروی می‌کنند، یا این که آنها استاندارد‌های مربوطه و همچنین دستورالعمل‌های مربوط به تولیدکنندگان محصولات را به طور ضعیفی رعایت می‌کنند. به عنوان مثال، توصیه‌های مندرج در استاندارد ASME به شما اطمینان می‌دهد که فضای داخلی آسانسور به درستی و به شکل ایمن طراحی شده و همچنین پیکربندی محصول نهایی برای استفاده، تحت آزمایش‌های لازم قرار گرفته است و سیستم برق اضطراری آسانسور نیز برای آسانسور طراحی و نصب شده و به طور مطلوب کار می‌کند.

علاوه بر این، از شرکت انجام دهنده کار سوال کنید، آیا آنها مشخصات، نقشه‌ها، مدل‌ها، نمودار وزن، نمودارهای مربوط به درجه‌بندی نوع آتش سوزی و سایر منابع را رعایت می‌کنند یا خیر. این اطلاعات شفافیت لازم در ارتباط با انجام پروژه مورد نظر شما را افزایش می‌دهد و شواهد دست اولی را در این مورد فراهم می‌کند که نشان می‌دهد آنها متعهد به رعایت ایمنی و کیفیت مصالح مورد استفاده هستند.

شرکت پادرا در طراحی و اجرای فضای داخلی آسانسور چه نوع پشتیبانی‌هایی را ارائه می‌دهد؟

آیا شما انتظار دارید مجموعه‌ای از خدمات استثنایی در طول ساخت و یا مدل سازی فضای داخلی آسانسور ساختمان به شما ارائه شود؟ شما باید از شرکت طراح و مجری خود در این مورد سوال کنید تا توضیح دهد که چگونه پروژه را مطابق با نظر شما اجرا می‌کند.

پشتیبانی مشتری

اگر سوال و یا نگرانی در هر مورد از اجرای پروژه مورد نظر خود دارید، می‌توانید با مشاوران شرکت پادرا صحبت کنید، افراد متخصص شما را راهنمایی خواهند کرد و به سوالات شما پاسخگو خواهند بود. ضمناً ما در کل طول اجرای پروژه در کنار شما خواهیم بود، در این صورت مجبور نخواهید بود وقت خود را برای برطرف کردن ابهامات پروژه تلف کنید. اگر در طول انجام پروژه خود قصد دارید در مورد یک موضوع خاص صحبت کنید، به راحتی مدیر پروژه در دسترس خواهد بود تا هماهنگی‌های لازم را برای تأمین نیاز شما در این زمینه انجام دهد.

پشتیبانی در مورد نصب

آیا از شرکت اجرا کننده آسانسور خود انتظار دارید که کابین آسانسور را به تنهایی طراحی و اجرا نماید، یا باید کتابچه‌های آموزشی و منابعی در اختیار داشته باشد تا شما بتوانید از آنها کمک بگیرد، یا با مشورت با شرکت پادرا می‌خواهید طراحی داخلی را انجام دهید؟ در زمینه آموزش شخصی و یا دستورالعمل‌های کتبی از شرکت‌های اجرا کننده طراحی کننده آسانسور بخواهید که پشتیبانی‌های لازم را در این زمینه در مورد نصب کابین و خرابی آسانسورساختمان انجام دهد.

از دستورالعمل‌ها و کتابچه‌های راهنما، در زمینه استفاده و مراقبت از آسانسور به خوبی مراقبت کنید. اکنون که سرمایه گذاری لازم را در مورد طراحی و اجرای آسانسور ساختمان خود انجام داده‌اید، چگونه می‌توانید حفظ این زیبایی را در طول سال‌ها تضمین کنید؟ شما باید یک کتابچه راهنما در مورد استفاده و مراقبت از محیط داخلی آسانسور ساختمان و همچنین  اطلاعات لازم در مورد روش تمیز کردن و نگهداری از این فضا را تهیه نمایید و به طور مداوم نزد خود نگهداری نمایید.

اعتبار شرکت را در نظر بگیرید

شرکتی که برای طراحی و اجرای آسانسور ساختمان خود انتخاب کرده‌اید، چه میزان شهرت در صنعت خود دارد؟ آیا شرکت فعلی که برای طراحی فضای داخلی آسانسور ساختمان انتخاب کرده‌اید، در رشته فعالیت خود متخصص است؟ آیا این شرکت از مقررات، قوانین و الزامات دستورالعمل‌های قابل اعمال مربوط به فضای داخلی و بیرونی آسانسور اطلاعات کافی دارد؟  آنها چند سال در این زمینه فعالیت کرده‌اند، و یا مجوزهای لازم و تائید شده را در زمینه  تعمیر و نگهداری آسانسور دریافت کرده‌اند؟

آیا این شرکت در زمینه ویژگی‌هایی مانند قابل اعتماد بودن، سازگار بودن، حرفه‌ای بودن و داشتن رفتار دوستانه شهرت لازم را دارد؟ آیا آنها در انجام پروژه خود پشتکار لازم را دارند؟ اگر فردی در انجام کار خود مرتکب اشتباه شود، برخورد این شرکت با او که باعث ایجاد تفاوت خاصی با شرکت‌های دیگر می‌شود، چگونه است؟

ایجاد اعتماد، بخش مهمی از فرایند است و مشتریان یک شرکت برای ایجاد یک فضای زیبا، خوشایند و کاربردی در درون آسانسور برای ساکنان آن ساختمان، به آن شرکت اعتماد می‌کنند. بنابراین، یک شرکت باید شریک خوبی در انجام این پروژه برای مالک ساختمان باشد تا مالک ساختمان بتواند اعتماد لازم را به آن شرکت داشته باشد.

نکاتی در مورد آسانسورها که قبل از سفارش باید بدانید

آسانسورها

اگر فکر می‌کنید که درون کابین آسانسورها فقط باید به لحاظ کارایی بررسی شود و ظاهر آن اهمیتی ندارد، یا این که تنها یک طراحی ساده برای این قسمت باید انجام شود، دوباره فکر کنید. این محل یکی از جاهایی است که تمامی افراد از آن استفاده می‌کنند و باید به گونه‌ای طراحی شود که علاوه بر رعایت  استاندارد آسانسور  دارای طرحی زیبا هم باشد. از طرف دیگر مواد به کار رفته باید دوام بالایی هم داشته باشند.

 آسانسورها اهمیت زیادی دارند

در زمان ساخت بعضی از پروژه‌های مسکونی، توجه زیادی به طراحی کابین آسانسور نمی‌شود. در صورتی که این بخش از خانه تاثیر زیادی بر روی افراد می‌گذارد و اگر به طراحی آن توجه شده باشد، باعث به وجود آمدن احساس خوب افراد نسبت به ساختمان می‌شود.

در تمامی دنیا، افراد هر ساله مسافت زیادی را در داخل آسانسور طی می‌کنند و افرادی وجود دارند که به جزئیات فضا اهمیت می‌دهند. این اعداد به مهندسان کمک کردند تا به این قسمت توجه بیشتری نشان دهند. به خاطر این که آسانسورها در بسیاری از جهات قلب ساختمان هستند و تلاش و انرژی که مهندسان و سازندگان بر روی آن صرف می‌کنند، قرار است توسط هزاران نفر دیده شود. البته، آنها باید کارآمد باشند، اما آنها همچنین می‌توانند دارای یکپارچگی در طراحی بوده و زیبایی ساختمان را تامین کنند. آسانسورها یکی از ویژگی‌های مورد استفاده در هر ساختمان هستند. چرا نباید فرصتی برای جلوه دادن به ساختمان نداشته باشند؟

امکان طراحی زیبا، با هزینه کم

یک راه برای دستیابی به جلوه مورد نظر شما وجود دارد که می‌تواند در عین حال در محدوده بودجه شما باشد. در گذشته طراحان تصور می‌کردند که صرف زمان زیادی برای طراحی آسانسور، نوعی وقت تلف کردن است. قوانین و مقررات بسیار زیادی وجود دارند که در گذشته طراحان فکر می‌کردند، امکان دستیابی به جلوه مطلوب و مورد نظر را از بین می‌برند.

کار با مواد و تکنولوژی‌های جدید که متناسب با آیین نامه‌های مختلف بوده و امروزه برای طراحی داخلی کابین آسانسور در دسترس هستند، جلوه‌ای فوق‌العاده به آسانسور خواهند داد. استفاده از طرح‌های سنگ مرمر، چوب و الگوهای مختلف و رنگ‌های سفارشی در واقع قابل انجام است.

حتی خبر بهتر این است که ایجاد ظاهر مطلوب توسط این مواد، در بیشتر مواقع حتی نیازی به سفارشی سازی ندارد. شما می‌توانید یک سیستم آسانسور را مشخص کرده و از لیست جامعی از مدل‌ها و مواد مورد استفاده برای طراحی کابین آسانسور به صورت سفارشی، با قیمت استاندارد، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

انتخاب یک آسانسور می‌تواند سریع و آسان باشد

سیستم‌های ارائه شده در شرکت آسانسور پادرا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که گزینه‌های مناسب را بتوانید برای ساختمان سفارش دهید. این سیستم‌ها برای یک تکنسین آموزش دیده به معنی نصب سریع و آسان است و انتخاب طراحی داخلی آسانسور نیز به همان اندازه ساده خواهد بود.

پس از تصمیم گیری در مورد اولویت و جلوه مورد نظر خود با یک متخصص طراحی داخلی، می‌توانید از بین چند گزینه که به بهترین وجه ممکن متناسب با نیازهای شما باشند، مدل مورد نظر خود را سفارش دهید. ما زمانی را صرف نشان دادن مصالح مورد استفاده خواهیم کرد و توضیح می‌دهیم که چگونه می‌توانیم تغییراتی را برای رسیدن به طراحی مورد نظر شما انجام دهیم در حالی که انطباق با آیین نامه‌ها را نیز مدنظر خواهیم داشت. در شرکت پادرا به جای هفته‌ها انتظار برای تحویل طراحی‌ها و نمونه‌ها، آنها در مدت کوتاهی آماده خواهند شد و می‌توانید سفارش خود را دریافت کنید.

آسانسور را فراموش نکنید! نه تنها آسانسورها بخشی حیاتی برای بهبود عملکرد ساختمان و زیبایی آن هستند، بلکه طراحی داخلی آسانسور، فرصت منحصر به فردی برای معماران و طراحان به وجود می‌آورد که خلاقانه فکر کنند. اما بیشتر از آن، در واقع خیلی ساده‌تر است که طراحی سفارشی خود را در زمان مورد نظر خود دریافت کنید. اگر شما می‌توانید با یک شرکت آسانسور کارشناس مانند پادرا همکاری کنید، انتخاب آسانسور، آسان و کارآمد خواهد بود.

کابین آسانسورها فرصتی برای متمایز کردن ساختمان

انواع آسانسور تعداد زیادی مسافر را در طول سال جابجا می‌کنند. آنها اغلب یکی از قابلیت‌های مورد استفاده در ساختمان‌های چند طبقه هستند. در حالی که ایمنی یکی از اولویت‌های اصلی است، زیبایی نیز نقش مهمی در فضای داخلی آسانسورها ایفا می‌کند. یک کابین به طور متوسط ​​پنج مسافر را در هر سفر حمل می‌کند: این بدین معناست که 10 چشم به جزئیات طراحی به هنگام بال رفتن یا پایین آمدن توجه می‌کنند. آنها چه چیزهایی را می‌بینند؟

اهمیت طراحی هوشمندانه آسانسورها

برای یک کابین آسانسور در یک ساختمان تجاری یا سازمان مهم است که فضای داخلی آن احساس مثبتی را ایجاد کند. کابین‌های آسانسور را می‌توان به عنوان یک ضرورت در یک ساختمان چند طبقه در نظر گرفت، یا می‌توانند به دلیل استفاده مداوم به عنوان یک ویژگی منحصر به فرد شناخته شوند.

اگر شما بتوانید در هنگام سوار شدن به آسانسور راه حلی برای بهتر شدن فضای بسته آنها بیندیشید، می‌توانید فرصتی برای تعامل کاربران ایجاد کنید تا بتوانند با ساختمان ارتباط برقرار کنند.

طراحان و معماران، علاوه بر فضای محدود آسانسور، باید طراحی کلی ساختمان را نیز در نظر بگیرند. چگونه فضای داخلی کابین آسانسور با بقیه فضای ساختمان مرتبط می‌شود؟ چه چیزی در مورد ساختمان شما از نظر زیبایی شناختی باید مورد توجه قرار بگیرد؟ آیا آنها می‌توانند تاثیر اولیه مثبتی ایجاد کنند؟ آیا به راحتی می‌توان تعمیر آسانسور را انجام داد؟

نوآوری در طراحی آسانسورها

آیا آسانسورها فقط یک وسیله حمل و نقل هستند؟ نه! فضای داخلی آنها می‌تواند و باید نمایانگر بقیه بخش‌های ساختمان باشد. به تازگی، به عنوان مثال، برخی از شرکت‌ها شروع به ادغام Corning® Gorilla® Glass در بسیاری از طرح‌های خود کرده‌اند. این شیشه، که در میلیاردها وسیله الکترونیکی استفاده شده است، درب جدیدی بر روی امکانات مورد استفاده توسط طراحان و معماران باز کرده است.

به علت نازکی و وزن سبک بودن، این شیشه به طور مثبت بر روی وزن و بهره وری انرژی آسانسورها تاثیر گذاشته است. آن را می‌توانید با هر چیزی از قبیل الگوها و لوگوها بر روی تصاویر چوبی و سنگی و هر چیز دیگری مانند یک عکس سفارشی طراحی کنید. توانایی تولید شیشه سفید خالص، امکان ایجاد چشم انداز واضح، شفاف و نمایشی دقیق از تصاویر را فراهم کرده و به طور کامل چشم انداز مورد نظر طراحان را ایجاد می‌کند.

در آینده‌ای نه چندان دور، Gorilla Glass می‌تواند آسانسورها را به قابلیت‌های استفاده از نمایشگر لمسی و تکنولوژی‌های تعاملی مجهز کند. مسافران آسانسور ممکن است مخاطبین خاص باشند؛ هیچ دلیلی وجود ندارد که آنها درگیر طراحی‌های شما نشوند!

نوآوری‌ها به شما کمک می‌کنند تا در صنعت خود پیشرو باشید. انگشت خود را بر روی پالس‌های پیشرفت نگه دارید. این مورد همچنین می‌تواند در مورد دیگر مواد و روش‌های نوآورانه که به طور مداوم در جهان آسانسورها معرفی می‌شوند، صادق باشد.

سفارشی سازی بدون پرداخت هزینه‌های زیاد و یا صرف زمان چشمگیر

برای ایجاد ظاهر خوشایند و زیبا برای آسانسور که در عین حال با دوام و کاربردی نیز باشد، طیف وسیعی از مصالح اولیه و لوازم جانبی در اختیار شما قرار می‌گیرند. اگر ساختمان مدرن و فوق العاده، شیک و ظریف یا کلاسیک باشد، شما می‌توانید عناصری را انتخاب کنید که سازگار با طراحی کلی ساختمان شما باشند.

شرکت پادرا طرح‌های استاندارد زیادی در فهرست خود دارد. اگر آنها همچنان نیازهای پروژه شما را کاملا برآورده نکنند، مدل‌های کاتالوگ را می‌توان برای دستیابی به جلوه مد نظر خود سفارشی کنید. علاوه بر این، طرح‌های سفارشی در دسترس هستند، به ویژه آنهایی که از Gorilla Glass استفاده می‌کنند. بر اساس اصول تولید، شرکت پادرا می‌تواند زمان انجام پروژه را کوتاه و قابل اعتماد کند. پانل‌ها و سقف‌ها به موقع تحویل داده می‌شوند، به طوری که آنها زمان بندی کلی پروژه را با مشکل مواجه نمی‌کنند.

چه مدت زمانی طول می‌کشد تا سفارش خود را ثبت کنید؟

بر خلاف فرایندهای طولانی که توسط شرکت‌های مختلف انجام می‌شود، فرایند ثبت سفارش در شرکت پادرا برای مدل‌های موجود در فهرست خود زمان کمی طول می‌کشد. آنها تنها با دریافت ظرفیت وزنی بالابر، ارتفاع و طرح انتخابی شما از کاتالوگ، سفارش شما را آماده می‌کنند.

از نمونه‌ها تا مشاوره‌های کارشناسی و پشتیبانی از پروژه شما

تعیین سیستم داخلی آسانسور به این معنی است که شما می‌توانید به یک شرکت معرفی شوید که می‌تواند به شما برای رویارویی با محدودیت‌ها و مشکلات خاص دنیای آسانسور کمک کند.

شرکت پادرا در هر مرحله از ساخت آسانسور و یا بازسازی آن به شما کمک می‌کند. در مراحل اولیه، تیم طراحی ما می‌تواند نمونه‌های تکمیلی و جلسات طراحی تعاملی به شما ارائه دهد. ما می‌توانیم مصالح و روکش‌هایی را به شما ارائه دهیم تا مطمئن شوید که با جلوه مورد نظر شما به طور کامل مطابقت دارد.

این به شما این امکان را می‌دهد تا جلوه طراحی خود را احساس کنید و به سرعت و به راحتی طراحی مورد نظر خود را انتخاب کنید. نمونه‌ها و شبیه سازی‌ها همچنین می‌توانند بدون هیچ گونه مشکلی طی یک فرآیند سریع به شما کمک کنند.

تمرکز بر جلوه طراحی: شرکت پادرا مسئول تامین سازگاری و ایمنی

علاوه بر ملاحظات طراحی، شما همچنین باید پیچ و مهره‌های کابین را در نظر بگیرید:

  • فضای داخلی آسانسور باید با قوانین مطابقت داشته باشد.
  • آنها باید از مواد مقاوم در برابر آتش ساخته شوند و در حالت نهایی آزمایش شوند. به عنوان مثال، روکش و چسب مورد استفاده ممکن است در برابر آتش سوزی مقاوم باشند، اما پانل‌ها همچنین باید آزمایش شوند.
  • عناصر داخلی باید با محدودیت‌های وزنی مشخص شده مطابقت داشته باشند.

رعایت انطباق با آیین نامه‌ها و مقررات ممکن است دشوار باشد، به ویژه اگر شما در حوزه‌های مختلف کار می‌کنید. شرکت پادرا اطمینان حاصل می‌کند که محصولات سازگار هستند، بنابراین شما می‌توانید فقط بر روی پروژه متمرکز شوید. ما به زیبایی شناسی و نوآوری اهمیت می‌دهیم، اما همیشه امنیت و سازگاری در اولویت هستند.

از فرصت‌ها استفاده کنید تا به یک فضای منحصر بفرد دست یابید

آسانسورها یک فرصت هستند: فرصتی برای ایجاد فضایی به یاد ماندنی که تجربه کردن آن بخشی از جلوه ساختمان شما را شامل می‌شود. با این که بسیاری از افراد روزانه از آنها استفاده می‌کنند، منطقی نیست که از تمام امکانات طراحی ما چشم پوشی کنید.

شرکت آسانسور پادرا ارائه کننده محصولاتی مرغوب

آسانسور از قطعات مختلفی تشکیل شده و باید این قطعات به بهترین نحو کار کنند تا افراد به طور ایمن جابجا شوند. شرکت پادرا همواره با استفاده از مواد اولیه مرغوب و افرادی باتجربه، از طراحی اولیه تا اجرا را در کوتاه‌ترین زمان و با قیمت‌هایی مناسب ارائه می‌دهد. اولین و مهم‌ترین مرحله، طراحی و انتخاب نوع مناسب آن برای محیط نصب است. آسانسورها انواع مختلفی دارند و هر کدام برای کاربردی خاص طراحی می‌شوند. برای اخذ  استاندارد آسانسور  ما همیشه از قطعاتی درجه یک استفاده می‌کنیم تا دوام بالایی داشته باشند.

طراحی و اجرای فضای داخلی آسانسور چه میزان ارزش اضافی برای شرکت و مشتری آن شرکت فراهم می‌کند؟  

فضای داخلی آسانسورهای یک ساختمان پس از اجرا و تکمیل شدن باید مقدار زیادی به ارزش آن ساختمان اضافه کنند تا بودجه هزینه شده برای انجام این کار قابل توجیه باشد. علاوه بر این اصول، شرکت اجرا کننده فضای داخلی آسانسورهای ساختمان شما، چه پیشنهادی را در مورد ارزش افزوده به ساختمان ارائه خواهد نمود؟ برخی از نکاتی که باید در این رابطه مورد تحقیق و جستجو قرار گیرند، به شرح زیر هستند:

(1) ارزش ساختمان: مطمئناً، ارزش هتل‌ها، ساختمان‌های اداری و محل‌های مسکونی با تغییر دکوراسیون افزایش پیدا می‌کند، و به همین ترتیب فضاهای داخلی آسانسورها پس از گذشت مدتی منسوخ و قدیمی به نظر می‌رسند. باید توجه داشت که اگر پانل‌های فضای داخلی آسانسورهای ساختمان آسیب دیده باشند و یا سبک آنها قدیمی شده باشد، تعویض آنها به صورت انفرادی بسیار مشکل است.

(2) استاندارد LEED آیا گزینه‌های طراحی، فرصت‌های متعددی را برای معتبر شدن بر اساس استانداردهای LEED  ارائه می‌دهند؟ آیا آنها منابعی که قابل بازیافت باشند و مواد با انعکاس نور پایین را در هم ادغام می‌کنند، این موضوع مهم است که در این مورد از مواد منعکس کننده نور و سازگار با محیط زیست استفاده کنید، و فضای داخلی را با استفاده از مواد با دوامی طراحی و ایجاد کنید که همانند مواد معمولی نیازی به تعویض مداوم نداشته باشند.

(3) ذخیره انرژی: آیا می‌توان فضای داخلی آسانسورها را با استفاده از مواد با دوام و سبک ایجاد نمود، به طوری که وزن اتاقک را پایین بیاورند و یا در تعادل دقیق کابین که باید حفظ شود، به طور مثبتی دخالت کنند.

طراحی و اجرای فضای داخلی آسانسورهای ساختمان، یک حرفه جدی است: مشتریان این کسب و کار، نتایجی با کیفیت عالی را از شرکت اجرا کننده آن انتظار دارند، و بنابراین، چیزی کمتر از این نباید از شرکت اجرا کننده فضای داخلی کابین آسانسور انتظار داشت. اگر یک شرکت به صورت مناسبی نیاز‌های مشتری را در این مورد تأمین نماید، چگونه می‌توان این فعالیت انجام شده را ارزیابی نمود؟ مقداری وقت پیش بینی کنید و این سوالات را از خودتان بپرسید. انجام این کار باعث می‌شود کل پروژه شما سریع‌تر، آسان‌تر و راحت‌تر اجرا شود و به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. اگر طراحی و اجرای فضای داخلی آسانسورهای یک ساختمان به خوبی اجرا شود، این امر به عنوان یک پیروزی موفقیت آمیز برای شرکت اجرا کننده و مشتری او محسوب خواهد شد.

شرکت پادرا، چه نوع مواد جدید و یا محصولات ابتکاری را به شما پیشنهاد می‌کند؟

هرگز به فروشنده‌ای که تفکراتی مانند شرایط دهه‌های  گذشته، و یا حتی سال گذشته دارد، مراجعه نکنید، زیرا فضاهای داخلی آسانسورها یک فرصت باورنکردنی برای جذب کاربران ارائه می‌نمایند، بلکه به دنبال یک سازنده باشید که برای بهبود مستمر طرح‌های خود تلاش می‌کند و به دنبال فرصت‌هایی برای ترکیب مواد جدید و هیجان انگیز است و یا به دنبال افرادی باشید که به مواد نوآورانه برای طراحی و اجرای فضای داخلی آسانسور دسترسی دارند، آنگاه نتایجی که در این زمینه به دست خواهید آورد فوق العاده و شگفت انگیز خواهند بود. ما در شرکت پادرا تمامی موارد را مطابق با جدیدترین فناوری روز ارائه می‌دهیم. افراد اجرا کننده، با تجربه‌ای بالا تمامی مراحل را با بهترین کیفیت انجام خواهند داد.